ماندگاری ایمپلنت دندان

ماندگاری ایمپلنت دندان

با از دست دادن دندان نیاز به دندانی دارید که علاوه بر داشتن ریشه های محکم در لثه ، طولانی مدت در دهان شما باقی بماند. امروزه روش های متعددی برای کاشت دندان وجود دارد که بهترین و مناسب ترین آنها ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت دندان دارای پایه ای از جنس تیتانیوم می باشد . این فلز برای دندان مناسب بوده و هیچ گونه حساسیتی ( حساسیت به فلز ) برای فرد ایجاد نمی کند.

این پایه جایگزین ریشه دندان در دهان می باشد . پایه ایمپلنت از دو قسمت بدنه و پایه پروتز تشکیل شده است. بدنه در حین کاشت در درون استخوان فک قرار می گیرد. پایه پروتز نیز بعد از ترمیم روی بدنه ایمپلنت قرار می گیرد.

ماندگاری ایمپلنت دندان
ماندگاری ایمپلنت دندان

چه افرادی برای ایمپلنت اقدام می کنند ؟

افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند برای کاشت ایمپلنت دندان اقدام می کنند. با ایمپلنت دندان علاوه بر اینکه دندان هایی جدید جایگزین دندان های از دست رفته می شود می تواند به عنوان تکیه گاهی برای این دندان ها باشد. در روش های دیگر مانند کاشت بریج برای انجام عمل نیاز به تراش دندانهای سالم می باشد که در ایمپلنت نیازی به این کار نیست .

همچنین با رواج ایمپلنت دیگر استفاده از روش کاشت قدیمی مانند دندان مصنوعی کم یا متسوخ شده است. در افرادی که اقدام به کاشت دندان به روش دندان مصنوعی می کردند علاوه بر اینکه عمل خوردن و جویدن را مشکل مواجه می کرد تغییری در صحبت کردن عادی فرد ایجاد می کرد که با روش کاشت ایمپلنت این مشکلات برطرف می شود.

توصیه خواندن : اصلاح طرح لبخند چیست؟

شرایط ضروری برای انجام ایمپلنت

برخورداری از سلامت بدن از جمله سلامت دهان و دندان یکی از شرایط اصلی برای ایمپلنت دندان می باشد . برای موفقیت نتیجه کاشت بهتر است لثه سالم و بدون هرگونه عفونت و بیماری باشد . همچنین یکی از عوامل تاثیر گذار در دوام و ماندگاری ایمپلنت سالم نگه داشتن دهان و دندان ها می باشد .

ماندگاری ایمپلنت دندان
ماندگاری ایمپلنت دندان

ماندگاری ایمپلنت دندان

برای انجام این جراحی حتما به پزشک متخصص ایمپلنت مراجعه کنید زیرا نحوه کاشت ایمپلنت در ماندگاری آن موثر می باشد . فرد نیز باید اقدامات نگهداری از ایمپلنت با مشورت و راهنمایی پزشک متخصص را انجام دهد.

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟ ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

    • اگر تمایل دارید از این مزایا استفاده کنید همین الان با شماره 09120957013 تماس بگیر یا فرم نوبت دهی  را پر کنید . 

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها