ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

بهتر است قبل از انتخاب بهترین برند جهت کاشت ایمپلنت در انتخاب دندان پزشک متبحر دقت لازم را داشته باشید چرا که مهم تر از انتخاب برند ایمپلنت انتخاب جراحی است که ایمپلنت را قصد دارد در داخل استخوان فک قرار دهد؛ به دلیل این که هرچند برند ایمپلنت خوب باشد ولی در صورت کاشت ناموفق و نامناسب ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد کند، پس از انتخاب جراح مناسب نوبت به انتخاب برند ایمپلنت میرسد که بهتر است آن را با مشورت دندان پزشک انتخاب کنید.

 

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟
ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

 

یکی از تفاوت های رایج بین ایمپلنت کره ای و آلمانی تفاوت قیمت آن ها می باشد، در واقع کیفیت ایمپلنت کره ای به غیر از کیفیت و محبوبیت زیادی که دارد، قیمتش هم بسیار مناسب است. یکی دیگر از مزیت های ایملنت کره ای رایج بودن آن در انوع مختلف می باشد که البته قیمت ایمپلنت کره ای در کیفیت های مختلف متفاوت می باشد و بعضی از آن ها قیمت بسیار بالایی دارند. ایمپلنت آلمانی نیز کیفیت بسیار بالایی دارد بنابراین نسبت به کیفیتی که دارد هزینه بیشتری نیز دارد و از ایمپلنت های کره ای گران تر است.

درواقع اگر بخواهیم که تفاوت هر یک را بیان کنیم چند مقیاس را باید در نظر بگیریم.

مقایسه ایمپلنت کره ای و آلمانی

در زیر معیار هایی برای مقایسه ایمپلنت کره ای و آلمانی ذکر شده اند:

  • قیمت ایمپلنت

اگر بخواهیم ایمپلنت کره ای و آلمانی را از نظر قیمت مقایسه کنیم همان طور که گفته شد قیمت ایمپلنت کره ای مناسب تر می باشد و ایمپلنت آلمانی قیمتی بالاتر دارد.

  • کیفیت ساخت ایمپلنت

کیفیت ساخت ایمپلنت آلمانی بسیار بالا می باشد ولی ایمپلنت کره ای هم کیفیتی مناسب دارد.

  • در دسترس بودن ایمپلنت

ایمپلنت های کره ای بسیار رایج تر و در دسترس تر از ایمپلنت های آلمانی می باشند.

  • درصد موفقیت کاشت ایمپلنت

ایمپلنت های آلمانی همان طور که کیفیت بسیار بالایی دارند، درصد موفقیت کاشت آن ها نیز بسیار بالاتر از ایمپلنت های کره ای می باشد.

این چند مورد مواردی برای مقایسه ایمپلنت های کره ای و آلمانی می باشند که برای شناخت یک ایمپلنت خوب بهتر است راجع به هرکدام از آن ها شناخت و اطلاعات کافی داشته باشید.

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟
ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

شایان ذکر است که دکتر امیر محمدی یکی از بهترین دندان پزشکان در حوزه ایمپلنت دندان می باشد  ایشان :

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013

 

ایمپلنت دندان آلمانی

یکی از بهترین برند های ایمپلنت دندان مربوط به کشور آلمان می باشد .

ایمپلنت آلمانی Human Tech از بهترین ایمپلنت های آلمانی موجود در ایران است که توسط برخی از بهترین دندانپزشکان ایمپلنت کار در ایران استفاده می شود .

ایمپلنت دندان کره ای

یکی از بهترین ایمپلنت های کره ای که توسط بهترین متخصص های ایمپلنت دندان در تهران نیز کار میشود ایمپلنت کره ای مارک sewon medix می باشد . این برند ایمپلنت کره ای دارای FDA و مجوز فروش در آمریکا است و در آمریکا نیز از فروش خوبی برخوردار است . از دیگر برندهای خوب ایمپلنت کره ای که در مطب ایمپلنت دندان دکتر اختری استفاده میشود ایمپلنت Fast & Best کره ای می باشد .

آیا کاشت ایمپلنت همیشه موفقیت آمیز است؟

درصد موفقیت ایمپلنت به عوامل گوناگونی بستگی دارد و حتی در مورد فک بالا یا پاییین متفاوت باشد. اگر دندانتان عفونی نباشد و میزان تحلیل استخوان کم باشد، بالافاصله پس از کشیدن می توانید جهت کاشت اقدام کنید و معمولا موفقیتی بالای 95 درصد دارد که البته این موفقیت به عوامل گوناگونی همچون مهارت دندان پزشک، کیفیت استخوان، برند ایمپلنت  و میزان مراقبت های بیمار پس از جراحی دارد ولی معمولا موفقیت آمیز بوده و بهترین روش جهت کاشت دندان می باشد.

ایمپلنت های آلمانی یا کره ای هردو با کیفیت هستند ولی بسته به قیمت آن ها میزان کیفیت هم برای هرکدام متفاوت است. شما با مشورت دندان پزشک می توانید بهترین برند را که برایتان مناسب می باشد انتخاب کنید.

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟
ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها