بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

اگر به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت در تهران هستید، بهتر است ابتدا با ویژگی های یک متخصص ایمپلنت آشنا شوید سپس با توجه به آن، برترین آنها را را انتخاب کنید. همانطور که می دانید از ایمپلنت برای جایگزینی دندانی که از دست رفته، استفاده می شود. اگر شما هم دندان خرابی دارید که قابل ترمیم نیست و باید کشیده شود، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شایان ذکر است که دکتر امیر محمدی یکی از بهترین دندان پزشکان در حوزه ایمپلنت دندان می باشد  ایشان :

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013

 

ایمپلنت چگونه انجام می شود

ایمپلنت توسط متخصص بدین صورت است که یک پیچ را به عنوان پایه داخل فک قرار می دهند سپس بعد از گذشت چندماه که پایه به صورت کامل در لثه محکم شد، با قالب گیری از دندان و با استفاده از چسب یا پیچ، دندان ساخته شده را بر روی پایه قرار می دهند.

در این میان تخصص پزشک از جمله نکات مهمی است که در جراحی ایمپلنت و نتیجه آن تاثیر دارد. از جمله مهمترین ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را در ادامه بیان می کنیم.

 

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران
بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

 

مدرک تحصیلی متخصص ایمپلنت چیست؟

دندان پزشکان پس از گذراندن دوره عمومی دندان پزشکی که شش سال است، می توانند ایمپلنت هم انجام دهند ولی فردی که به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در تهران شناخته می شود، کسی است که پس از پایان این دوره به دنبال دروه تخصصی پروتز دندان و ایمپلنت رفته است. در واقع این دوره هم نیاز به تخصص جداگانه و بیشتری دارد که چهار سال زمان آن طول می کشد.
پس از پایان این دوره، از متخصصین یک آزمون بورد گرفته می شود که به صورت عملی و تئوری است. در صورت قبولی در این آزمون، متخصص ایمپلنت دندانی با بورد تخصصی به حساب می آیند. درنتیجه بهترین متخصص ایمپلنت در تهران فردی است که متخصص ایمپلنت دندان و پروتز دندانی بوده و بورد تخصصی را دارد.

ویژگی های شخصیتی بهترین متخصص ایمپلنت در تهران چیست؟

یک متخصص ایمپلنت کسی است که علاوه بر تخصص و مدارک گفته شده در قسمت قبل، ویژگی های شخصیتی متناسب با محیط کار را داشته باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

• مهارت و سرعت بالا در کار با دست:

اولین ویژگی  از مهمترین مهارت هایی که هر متخصص ایمپلنت باید داشته باشد، چابکی زیاد و مهارت بالا در کار با دستان است. چراکه حفره دهان کوچک بوده و نیاز به هماهنگی زیادی برای انجام ایمپلنت دارد. همچنین لازم است تا ابزار های مورد نیاز با ایمپلنت را به صورت دقیق در جای خودش قرار دهد و این کار تنها با مهارت و سرعت بالا در کار با دست حاصل می شود.

• مهارت ارتباطی قوی:

از جمله ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت در تهران این است که بتواند اعتماد بیمار را به خود جلب کند. یعنی به درستی با او رفتار کند و مهربان و دلسوز باشد. همچنین اطلاعاتی را که نیاز است تا بیمار از آن مطلع شود، به زبانی غیر تخصصی و ساده برای او بیان کند.

• به روز بودن:

این ویژگی از مهمترین موارد برای بهترین متخصص ایمپلنت در تهران به حساب می آید. چراکه بسیاری از متخصصین با گرفتن مدرک تخصص خود دیگر سراغ مطالعه نمی روند و تنها از همان اطلاعات قدیمی خود استفاده می کنند. در صورتی که ممکن است در اثر گذشت زمان و کشف و تولید ابزار و راه های جدید برای ایمپلنت، بتوانند از روش های بهتری برای انجام کارها از جمله ایمپلنت استفاده کنند. پس نیاز به آپدیت شدن و با اطلاعات روز پیش رفتن یکی از ضروریات هر پزشک متخصصی است.

 

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران
بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

 

سابقه کار بهترین متخصص ایمپلنت در تهران چقدر است؟

داشتن سابقه کاری یکی دیگر از مهارت هایی است که یک متخصص ایمپلنت نیاز دارد. چراکه هرچه سابقه کاری فرد و تعداد ایمپلنت هایی که انجام می دهد، بیشتر باشد، مهارت وی نیز بیشتر خواهد شد. همچنین اشتباهات پزشک نیز کمتر می شود. پس بهتر است به دنبال پزشک با سابقه باشید.

به عنوان مثال اگر قصد ایمپلنت دارید، حتما تعداد بیمارانی که به آن مطب مراجعه می کنند را در نظر بگیرید. اگر تعداد کسانی که توسط پزشک معالجه می شود، بیشتر باشد و درصد رضایت آنها نیز بالا بوده، آن پزشک گزینه مناسب برای جراحی ایمپلنت دندانی به حساب می آید.

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟ ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها